haijopfefiets - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu haijopfefiets - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu

haijopfefiets

Door: Haij

Blijf op de hoogte en volg Haij

29 Mei 2016 | Nederland, Frankrijk

Hoi wat regende het hè gisteren onweer stoom uitval onder het eten de Franse maken het alleen maar leuker. Gisteren zat ik in een mooi hotel je niet duur wel mooi en lekker gegeten escargots in bladerdeeg dat is kostje voor mij. Vanmorgen weer optijd vertrokken alleen onder het ontbijt regende het ik denk dat wordt niets vandaag. Eenmaal de fiets weer opgezadeld met mijn spullen werd het droog niet warm maar kon er mee door. De eerste km ging zwaar het is net als met hardlopen dat oude dikke bloed moet eerst dun worden en zo gebeurde het. Na een km of 15 ging het al beter. Heuvel op en weer af ook die van800metrr alles op het middenblad is wel flink door stoempe maar ik kom erwel. Op een gegeven moment begint het te regenen net niet hard genoeg voor de regenjas of toch .. . Ja toch maar aan gedaan het werd ook kouder. Op een moment denk Haij de zits met de gedachte in de wolken jammer het was mistig. . Na 40km tijd voor koffie ik het enigste restaurant in het was al druk heb 30monuten gewacht voor dat er iemand kwam en koffie besteld. Lekker alleen afrekenen duurde ook zo lang vrouw was helemaal over de rooie ze kon het niet aan valt ze ook nog ik douch ma of zo iets en dat begrip ze .ze dit het iets rustiger kwamen er nog een paar mountainbikers ik denk dat ze ook lang gewacht hebben. Daarna verder gefietst door een prachtig gebied mooi geasfalteerde wegen ove het het gekletter van water en watervalletjes. Schitterende vergezichten en veel mooie huizen die alleen zomers bewoond worden. Onderweg staan op verschillende plaatsen mensen lans de kant ik toch niet voormij de straat werd aangeveegd in de bochten. Was er een wielerwedstrijd kreeg wel aanmoedigingen. Kom in Ambert aan Zoë ik een dikke bult op de voorband wat is dit.? Ikmaar B&B opgezocht en nieuwe binnenband in gedaan hielp niet. Dus morgen eerst nieuwe buitenband alleen ik moet er wel nog 60km op fietsen . Dus rustig aan en geen afdalingen van45k km per uur. Zo weer een heel verhaal. Groetjes Haij

  • 30 Mei 2016 - 15:47

    Mat:

    Haij bliève doorgaon met die moeije reisverhaole!Diene prestasie wuùrd met de daag gröter.Weej bliève dich volge op diene biezondere (knappe)reis.Ik zeg CHAPEAU!!!

  • 30 Mei 2016 - 17:55

    Toos:

    Ha Haij!Goeiemorge! Haopelik hes dich baeter waer Daan weej! Heej guut ut! Waat ein good verhaol vaan gister. Ik mot toch duk met dich lache! Ik zeen Daan hielema veur mich Waat der gebeurt. Haopelik hes ze diene velo weer klaor en ziene de hupte verdwene! Fijne daag en tot snel! Hertegroet!

  • 30 Mei 2016 - 20:08

    Ger:

    Hoi Haij,

    Ein paar daag dien verslaage neet kinne volge, ik had ouk waal ein heftig weekend (Venlostormt).
    Ik heb ut gehaold, maar die prestasie is niks beej waas dich aan ut doon bis. Geweldig.
    Leuke verhäölkes ouk en zoë as Jos al schreef, de fiets bring ik neet mier nao Hay Willems maar nao ozze Haij.
    Succes nog en blieve traeje dan kumpse d'r waal.

  • 30 Mei 2016 - 22:47

    Marij:

    ja en dan toch met een ballon op de band nog 70 km fietsen wat een durfal.Maar dat weten we inmiddels wel.Nog een paar dagen en dan is je reis voltooid.Ik doe het je niet na,maak hier wel mijn kilometers.Succes met de laatste kilometers.En het vliegtuig is geboekt voor je terug reisXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Frankrijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2016

haijopfefiets

30 Mei 2016

haijopfefiets

29 Mei 2016

haijopfefiets

28 Mei 2016

haijopdefiets

26 Mei 2016

haijopdefiets
Haij

Actief sinds 10 Mei 2016
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 12502

Voorgaande reizen:

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: