haijopdefiets - Reisverslag uit Meudt, Duitsland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu haijopdefiets - Reisverslag uit Meudt, Duitsland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu

haijopdefiets

Door: haij

Blijf op de hoogte en volg Haij

21 Mei 2016 | Duitsland, Meudt

Hoi allemaal leuk dat er toch zoveel enthousiaste mensen mijn verhaaltjes lezen. Ja Toos ben energiek maar krijg ik van de mooie dingen en mooie natuur die ik zie. En van de rust om me heen. Vanmorgen weer om 9.00 vertrokken eerst bij de fietsenmaker geweest versnelling iets veranderd. Nu doet hij het prima. Vandaag begon gelijk met een flinke klim valt dan tegen als je nog los moet fietsen. Schitterende ver gezichten weer ben een heel stuk door de graan streek gefietst en koolzaad velden. Vanmorgen 1.5uur gefietst kwam 4 auto's en 2fietsers tegen . Geweldig . Alleen je komt ook geen restaurant tegen voor koffie. .Maar goed dat kk nog 3 kwart stokbrood bij me had en water. Bijna 55km gefietst. Toen was daar Verdun mooie plaats met mooie terrasjes heb ik mezelf maar verwent een lekkere salade en rood wijntje . Daarna door naar de camping nog 20 km. Het laatste stuk en morgen zijn niet de mooiste etappes volgens het route boek we zien wel. Als je aan het fietsen bent en je ziet weer zo'n heuvel denk ik doen we even in de lage versnelling en in gezapig tempo naar boven. Mooie camping vandaag voor klein prijsje. Leuke meisjes in de pizzeria met handen en voeten wat besteld. We komen er wel uit. Dat was het weer. Leuk Christine dat je mee leest. Groetjes Haij

  • 22 Mei 2016 - 11:03

    Toos:

    Ha Haij! Och jee toch! Laeve op water en broed is Zoë gek nog neet! De zuid det ze dao ok ein hiel end mei kind komme! Ik snap detvze Junckers nao ein lekker bordje aete en ein bowltje wien! Good veur dien vrije radicalen! Waat moei um te hure det de natuur dich Zoë good duit! As echte Boerenbond had ik vaan dich neet anders verwach! Leuk wie ze dich met hand en veut reds! De zaes det ze gen restaurantjes vinds maar wal enne fietsemaeker. Wat is t belangrijkste???? En bietje lekker bergop is toch ok wal plezerig! Wins dich enne fijne daag en tot wer is! Doei!

  • 22 Mei 2016 - 11:07

    Toos:

    Jeetje die verd....spellingscontrole!
    Ff Waat correcties: Junckers is hunkers, Boerenbond is boetejong!

  • 22 Mei 2016 - 20:34

    Karin:

    Je gaat als een speer! Knap hoor. Tof dat je ook steeds een verslagje van de dag maakt zo kunnen we hier thuis ook een beetje in proberen te denken hoe het zal zijn. Vandaag hebben we oma Bos mee op pad genomen. Eerst naar de 112 dag en daarna een lekkere pannekoek gaan eten. Dat was gezellig. Gister hebben we haar ook nog even verwend met een bosje bloemen. Dat had ze wel verdiend vonden wij.
    Ik wens je een fijne avond en succes voor de volgende kilometers.

  • 22 Mei 2016 - 20:56

    Ger:

    Hallo Haij,

    Ik zeen ut geit dich good aaf en sorry veur de late reactie, kos gistere effe neet op de site komme.
    Asse zoe daor geis bisse ze vuël te vruug dao.
    Traej e nog.

  • 22 Mei 2016 - 21:00

    Jeanette:

    Lieve lieve vriend Haij,
    Wat ben je goed bezig, ik ben super trots op jou!
    En ja, er komen wat onvoorziene dingen op je pad, maar dat is het avontuur.
    En jij kunt dat, ik heb het volste vertrouwen in jou!
    Jij zit nu aan een lekker kopje koffie en France en wij hier op het bankje in Den Haag, haha..
    Je zult wel al flink afgevallen zijn, of niet? Ik denk aan jou, Bonne chance en vooral genieten!

    Je hebt er al bijna 1 week opzitten, de tijd vliegt!

    Dikke knuffel

  • 22 Mei 2016 - 22:02

    Mat :

    Weer good bezig Haij.leuk um iddere daag dien vorderinge te laeze weej kriège morge eine daag raege heej det wuurd dus eine laes daag ik haop det ut slechte weer dich bespaart blièf.Ik zoël zegge treej rustig verder en bliéf dien verheulkes schriève.groetjes auk van Liek

  • 22 Mei 2016 - 22:02

    Mat :

    Weer good bezig Haij.leuk um iddere daag dien vorderinge te laeze weej kriège morge eine daag raege heej det wuurd dus eine laes daag ik haop det ut slechte weer dich bespaart blièf.Ik zoël zegge treej rustig verder en bliéf dien verheulkes schriève.groetjes auk van Liek

  • 23 Mei 2016 - 10:20

    Bernd:

    Haij, fijn um te laeze des se ut good nao de zin hes. Gewoën blieve doortrappe. Vuul succes en ik verheug mich op dien volgend verslaag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Meudt

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2016

haijopfefiets

30 Mei 2016

haijopfefiets

29 Mei 2016

haijopfefiets

28 Mei 2016

haijopdefiets

26 Mei 2016

haijopdefiets
Haij

Actief sinds 10 Mei 2016
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 12523

Voorgaande reizen:

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: