haijopfefiets - Reisverslag uit Velden, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu haijopfefiets - Reisverslag uit Velden, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu

haijopfefiets

Door: Haij

Blijf op de hoogte en volg Haij

17 Mei 2016 | Nederland, Velden

Zo de eerste dag zit erop. Viel mee om9.00vertrokken enMarij heeft 30 km mee gefietst vond ik erg lief. Tot Heibloem anders was de accu leeg. Was wel emotioneel maar we vonden beide dat het wel goed komt. De route was erg mooi veel bos mooie fietspaden.. . De route wasauto luw. Als het goed is heb ik vandaag 135km gefietst is wat teveel van het goede morgen een stuk minder en wat rustiger heb ik gemerkt.. was blij dat ik in mijn hotelletje was. Vanavond nog een lekker biertje heb ik wel verdient vind ik. Wat staan hier toch gigantische huizen niet normaal. Wel mooi. Zo dit was het voor vandaag morgen om 9.00 gaahet weer verder. De groetjes Haij

  • 17 Mei 2016 - 20:49

    Karin:

    So, lekker tochtje achter de rug al!!! Je klonk heerlijk opgewekt aan de telefoon net. Fijne avond en alvast heel veel succes en plezier morgen!

  • 17 Mei 2016 - 21:01

    Gijs:

    Ha pap,

    Zoals Karin al zei, je klonk super positief aan de telefoon.
    Morgen inderdaad even een beetje gas terug en lekker genieten het is tenslotte ook nog een vakantie.......en de bergen beginnen overmorgen ongeveer.
    We zijn nu al super trots op je, ik zal een whiskey op je drinken en we bellen wel weer.

    Geniet!

    Gijs

  • 17 Mei 2016 - 21:07

    Toos:

    Potverdikke Haij! Det zien wal hiel vuul kilomaeters! De mos ok neet te vruuj aankome Daan zien Bas en Nathalie neet toes! Petje Aaf veur zonne daag!
    Leef vaan Marij! Slaop lekker en zurg good veur dichzelf! Proost op vandaag en tot morge!

  • 17 Mei 2016 - 22:34

    Marij:

    vanmorgen was het dan zo ver.Daar gingen we dan beiden Haij naar Zuid Frankrijk en ik heb hem een stukje weg gebracht tot in Heibloem.Ik vind het zooo knap van hem.Hij is voor mij nu al een kanjerxxxx

  • 18 Mei 2016 - 12:03

    John:

    Lekker bezig Haij! Gank zoe door! Leuk um dich zoewe te kinne volge auk.

    Groetjes, John.

  • 18 Mei 2016 - 18:49

    Theo:

    Ha Haij
    Heel veel succes met deze superuitdaging. We duimen voor goed weer. We volgen je op de voet. Gr Theo en Manita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Velden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2016

haijopfefiets

30 Mei 2016

haijopfefiets

29 Mei 2016

haijopfefiets

28 Mei 2016

haijopdefiets

26 Mei 2016

haijopdefiets
Haij

Actief sinds 10 Mei 2016
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 12527

Voorgaande reizen:

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: