haijopfefiets - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu haijopfefiets - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu

haijopfefiets

Door: Haij

Blijf op de hoogte en volg Haij

24 Mei 2016 | Nederland, Frankrijk

Goedenavond daar ben ik weer .ja Jos ik wilde door fietsen maar iets te ver. Vandaag een beetje uitgeslapen wilde niet zo'n lange tocht maken. Ben om 10.00vertrokken en had een trekkershutten geboekt dus dacht rustig en op tijd klaar. Helaas. Mooie route langs het kanaal van Bourgogne mooi fietspad en bergaf wat water stroomt nu eenmaal naar beneden. Hel veel sluizen onderweg soms wel om de 200meter dus als je met de boot bent gaat het langzaam. Ben nog een Nederlandse boot tegen gekomen . Ze wenste me Binnen Route kwamen uit Kampen en hadden nog een hele reis voor de boeg. Ik kom op de camping aan stat het gras nog 30 centimeter hoog en geen kip te zien ik denk dit is ut hem niet. Dus verder fietsen onderweg hebben ze 3keer gebeld maar ja zij geen Engels en ik geen Frans. Jammer dan. Wat nu onderweg op bookiing .com wat anders gezocht en n kwam in De Dijon uit alleen 50,km verder. Nouja het is mooi weer en fijne route dus doen we dat. Onder een klein zonnetje lekker verder gefietst. In het kanaal nog een bever gezien en grote vissen van wel 50cm. Ook nog een buizerd gezien die een vis uit het kanaal ving bijzonder om te zien.. wat doe je onderweg nog meer je denkt over van alles na komt de eenzame fietser va. Boudewijn de Groot in je op. Krom gebogen over je stuur de eenzame fietser. Wat nog meer. Ik kreeg van Finn een armbandje voor jou zei die en wat staat er op.Geef nooit op heb er gisteren verschillende keren aan gedacht super van Finn. Wat nog meer aan Karin hoe beleeft zij deze weken alleen en hoe gaat het ert met opa. Mijn broer die dit ook wel super zou hebben gdvonden. En zoverschijnt er van alles de revue. Maar ook genieten . Laatste stuk was weer erg mooi kilometers door het bos alleen gelukkig weet Mio everal de weg (gps). Morgen naar Meursault het wijngebied van Frankrijk stukje van 70km niet blijf ik 2dagen . We zijn hier al een paar keer geweest. En als ik het niet meer weet heb ik Gijs nog hij helpt me met een overnachting te zoeken. Hartstikke bedankt voor deze steun. Groetjes en slaap lekker ik wel Haij

  • 25 Mei 2016 - 20:29

    Mat:

    Weer ein sterke etappe achter de rök laeze weHaij.Hulde aan de einzame fietser!Opgaeve duis dich neet dao durf ik dree kretjes weizen um te verwedde

  • 25 Mei 2016 - 20:37

    Mat (vervolg):

    Dich gings dit aventuur in as ein vent en dich kums d'r oët as ein bikkel!weej winse dich ein behouden vaart en volge dich vaerder!.succes

  • 25 Mei 2016 - 21:19

    Tiny:

    Ha Haij ,jij gaat wel héél erg hard, zie op het kaartje dat je al in Mali zit!!!! Dan heb je toch wel een echte turbo op je fiets!!! En ik zei nog zo: doe het rustig aan..........

  • 25 Mei 2016 - 21:26

    Bastiaan:

    Hoi Pap, nou schiet op zo.... nu echt beetje rust nemen.. anders kom je nooit aan... en een opgebrande Opa willen Maximilien en Alexandre niet hebben... moet ook nog energie zijn om lol te hebben...
    Rust uit, geniet van het weer en de omgeving en we horen elkaar weer...

    Groetjes, sterkte en .... tot snel

  • 25 Mei 2016 - 22:17

    Karin:

    Diep respect voor je Haij! Heel knap en bijzonder wat je doet!
    Ik vind het nog steeds leuk om je te 'volgen'. Met de kiendjes gaat alles prima en vooral Finn vraagt af en toe wel eens waarom opa alleen op vakantie is haha. Toi Toi Toi voor de komende km's.
    Liefs Karin een knoevelke van Finn en Pleun

  • 26 Mei 2016 - 08:29

    Toos:

    Ha Haij.gister genne tied gehad um dich te schrieve! Mijn God Waat maak ze kilomaeters! Deep respek op de manier waofel ze det duis in dien uppie, zonder de taal te kinne en op t fietske! Vaan taegevallers wuur ze groet! En dich kinnende is opgaeve gen optie! Dus lekkere doorkneije en de afstande -indien meugelik ein bietje dosere! Ut mot veural leuk blieve en genne. "Mot". Haop det t zunke dich vaandaag gunstig gezind is! Wins dich enne fijne daag en veilige kilomaeters! Dieke knoevel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Frankrijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2016

haijopfefiets

30 Mei 2016

haijopfefiets

29 Mei 2016

haijopfefiets

28 Mei 2016

haijopdefiets

26 Mei 2016

haijopdefiets
Haij

Actief sinds 10 Mei 2016
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 12503

Voorgaande reizen:

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: