haijopdefiets - Reisverslag uit Velden, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu haijopdefiets - Reisverslag uit Velden, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu

Door: Haij

Blijf op de hoogte en volg Haij

14 Mei 2016 | Nederland, Velden

Nog 2 dagen en dan begint mijn fietsreis naar Vic Le Fesq in Frankrijk.
Waarom Vic Le Fesq nou gewoon omdat onze zoon met Natalie en de 2 kinderen daar wonen. Ik wilde al lang een lange fiets reis maken eerst was het doel Rome maar omdat Bas in Frankrijk woont is dit een mooi alternatief . Mijn reis zal ongeveer 1250 km zijn dus ik heb de tijd onderweg . Ik wil er in 19 dagen over doen.Ik neem de tent mee maar bekijk wel wat het word of hotel of B&B of de tent. Ik vind het wel spannend ook omdat ik geen Frans spreek maar daar heb ik nu een appje voor wat de vertaling doet laat ik hem wel lezen.
Dinsdag morgen om 9.00 wil k op de fiets stappen en de eerste etappe maken ik wil tot Beringen in Belgie komen waar ik overnacht .

• 14 Mei 2016 - 22:02

Karin:

Wauwie Haij! Helemaal top dat je deze enorme uitdaging aan gaat.
    Moedig en heel dapper!!!! Courage.
    Ik wens je een waanzinnig toffe tijd en dat je maar lekker mag genieten van de hele reis. Heel veel plezier!

• 14 Mei 2016 - 23:54

Peter V:

Super Harie auk leuk det we dich kinne volge gooije reis

• 16 Mei 2016 - 12:05

Bernd Steinmann:

Laot gaon Haij! Geneet d'r van!

• 16 Mei 2016 - 12:11

Leon Janssen:

Vuul plezeer ik zal dich volge .....

• 16 Mei 2016 - 12:15

Mat Verheijen:

Haij alleriérs nog perficiat weej gaon dich op deze moeije fietstoch volge weej hebbe auk vakansie dus tièd zat.Vuùl plezeer en geneet d'r van

• 16 Mei 2016 - 21:12

Toos:

Ik heb de zon veur dich besteld en wins dich eine toffe tied! Zal wenne zien zonder Marijke!