haijopdefiets - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu haijopdefiets - Reisverslag uit Frankrijk, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu

haijopdefiets

Door: haij.

Blijf op de hoogte en volg Haij

25 Mei 2016 | Nederland, Frankrijk

Hallo ik moet even wat recht zetten . Ik schreef gisteren hoe zal Karin het vinden deze weken alleen dit moet natuurlijk Marij zijn. Sorry beide je hebt zo de roddels in de lucht. Vandaag ben ik uit Dijon vertrokken heb hier overnacht omdat ik dit een mooie stad vind. Ik moest eerst 25 km terug fietsen om weer op de route te komen. Daarna was het weer genieten van het zonnetje en de omgeving. Dit is een heel mooi stuk van Frankrijk. Mooie en verzorgde dorpen. Ik ben verder naar Beaune gefietst dit is ook een prachtig stadje met mooie pleinen en terrasjes. Ook mooie gebouwen zoals het oude ziekenhuis nu in gebruik als museum. Hier begint ook de wijn streek. Je volgt een mooie route met links en recht schitterend uitzicht.. je ziet hier overal mensen aan het werk eentje was zelfs met het paard aan het ploegen. Daar hou ik nu van. Ik ben nu in Meursault beland een van de duurste wijnstreken . Je ziet dit onder andere aan de mooie chateaus . Alles is hier mooi verzorgd. Een flesje van 250 euro is hier niet vreemd. Ik heb wel de creditcard bij me maar volgens mij vind Marij dat niet zo'n goed idee. Ik neem morgen een rustdag . Hierna gaan we de bergen in. Ook dat moet lukken anders jammer dan ik vond dit al een bijzondere ervaring. Maar ik ga ervoor de hoogste is 1250 meter. Kippetje. toch. Morgega ik even voor de gezelligheid terug naar Beaune. Ook ga ik mijn fiets even verwennen met wat olie. Dat is het weer voor vandaag . Groetjes Haij

  • 26 Mei 2016 - 19:50

    Liek:

    Hou Hay, super knappe prestatie de je nu al geleverd hebt!!! Ik doe het je niet na. Heel veel succes en geniet van de rest van je reis. Tuurlijk ga jij die bergen halen. Groetjes Liek

  • 26 Mei 2016 - 19:56

    Karin:

    Hahaha ik dacht al dat je Marij bedoelde...eigenlijk ging ik daar ook wel een beetje van uit.
    Je bent al aardig opgeschoten! Super.
    Geniet van al het moois om je heen. Dieke knoevel aan dien fietske.

  • 26 Mei 2016 - 20:58

    Jolanda Verhaegh:

    Super knap haij.geniet er lekker van.gr jolanda

  • 26 Mei 2016 - 21:11

    Marij:

    Ha

    En hoe is je het rust dagje bevallen.Zo dan kun je nu nog lekker nagenieten met een glaasje wijn op de Gouden camping.En morgen vroeg weer op de pedalen.Geniet ze en succes morgen DIKKE KNUFFEL XX

  • 26 Mei 2016 - 21:15

    Peter V:

    Good bezig Hay geneet vd röstdaag

  • 26 Mei 2016 - 21:15

    Dennis & Imke:

    Hallo Haij,

    Het schiet al aardig op! En zo te lezen geniet je met volle teugen! Mooi om de verhalen te kunnen lezen en om te zien wat in het koppie omgaat. Tijd genoeg om na te denken en te genieten. Wat wil je nog meer. Ontzettend trots en moedig dat je dit doet. Geniet ervan, en we blijven lezen. Groetjes Dennis & Imke en een dikke knuffel van Daan & Julian

  • 27 Mei 2016 - 12:29

    Toos:

    Ha Hay! Haer en truuk. Nao baove en nao onder zoe krieg ze de kilomaeters wal op den teller! Fijn des ze diene fiets verwens, maar ein gooie fles wien op zo'n onderneming mot kinne al vind ok ik € 250 wal Waat vuul. Zoel Marij t ech zoe erg vinde? Good des ze dich dae rusdaag guns en alle gedachte nog is ff de revue luts passere!wie jul hes ze now in totaal op den teller staon? Bis ze dao zelluf ok tevreeje euver? Lees ze ein bietje op schema? Gun dich alle goods en blief genot drinke! Neus veuroet, good aodeme ein lieg verzet en fris nao baove! Bin blie det ze zoe gezond bis en dees kans hebs! Vuul succes en eine dieke knoevel vaan mich en de groete vaan Henk

  • 27 Mei 2016 - 21:28

    Marleen:

    Ha Haij,heel veel succes in de bergen.We volgen je.( maar niet op de fiets !!)groetjes Jan en Marleen

  • 27 Mei 2016 - 22:07

    Manita:

    Heej die Haij,
    Wat ein avontuur! Wat zalse aan ut geneete zien. Dae camping in Meursault is det La Grape d'Or?
    Dao zien weej namelik al wat kiere gewees. Moeie streek dao. Al die wienvelde, schitterend. Ik bin beniet noa ut vervolg van dien biezondere reis. Hiel vuul plezeer met vuul veilige kilometers. Groetjes Manita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Frankrijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2016

haijopfefiets

30 Mei 2016

haijopfefiets

29 Mei 2016

haijopfefiets

28 Mei 2016

haijopdefiets

26 Mei 2016

haijopdefiets
Haij

Actief sinds 10 Mei 2016
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 12492

Voorgaande reizen:

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: