haijopdefiets - Reisverslag uit Velden, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu haijopdefiets - Reisverslag uit Velden, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu

haijopdefiets

Door: haij

Blijf op de hoogte en volg Haij

19 Mei 2016 | Nederland, Velden

Goedenavond vandaag van Namen via Dinant naar Gembes gefietst . Heel mooi stukje langs de Maas. Daarna kwamen de heuvels eerste was 300 meter gevolgd door verschillende andere met als afsluiting eentje van 500 meter. Als je rustig fietst is het goed te doen. Vandaan rond 12.00 mikn overnachting geboekt heb wat geleerd van gisteren. Zit in een fijne B&b niet duur. Gegeten heb ik bij de overburen ze had alleen maar spaghetti wel lekker en een karmeliettje. Lieve vrouw wilde mij nog instrijken voor de zon. Ik had niet genoeg geld bij mij geen probleem zij reden wel even met de auto 2dorpen verder. Vandaag weer mooie dingen gezien wat is het een genot om hier te mogen fietsen. Marij bedankt dat ik dat van je mag doen dikke kus. Morgen denk ik dat ik in Frankrijk zit als ik niet teveel heuvels heb. Zie de foto's. Zodat is het weer morgen nieuwe dag. Groetjes Haij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Velden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2016

haijopfefiets

30 Mei 2016

haijopfefiets

29 Mei 2016

haijopfefiets

28 Mei 2016

haijopdefiets

26 Mei 2016

haijopdefiets
Haij

Actief sinds 10 Mei 2016
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 12478

Voorgaande reizen:

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: