haijopfefiets - Reisverslag uit Dyonbougou, Mali van Haij Janssen - WaarBenJij.nu haijopfefiets - Reisverslag uit Dyonbougou, Mali van Haij Janssen - WaarBenJij.nu

haijopfefiets

Door: Hai

Blijf op de hoogte en volg Haij

23 Mei 2016 | Mali, Dyonbougou

Hallo daar zijn we weer gisteren niets kunnen schrijven was geen wifi in de buurt. De reis schiet al aardig op zit nu in Langres 60km van Duin. Gisteren was niet de makkelijkste dag veel bossen wat ik wel mooi vind. Daarna een flink stuk regen waar je net niet nat genoeg van word om een jas aan te trekken.was ook lang omdat er nergens een overnachting te vinden was125,km.Phh. . Vandaag weer vrolijk verder tot een ur of 12.00 toen begon de echte uitdaging best wel mooie route .. . Dit suk stond niet in de route beschrijving je had de mogelijkheid en 2 varianten net de verkeerde natuurlijk denk ik. Net als gisteren bijna geen restaurant te vinden. Gisteren nog eventjes met een Europarlementariër gesproken. Hij moest net als iedereen plassen in de bossen was opweg naar een spreekbeurt hij dacht dat ik een Duitser was. Vandaag koffie gedronken bij een Nederlandse camping eigenaar aardige man. Vandaag loodzware dag veel regen en lang .. weer naar moeilijke overnachting te vinden dan fiets ik maar door naar Lz Gres phh weer 110km endat met dit kl... weer maar zit nu lekker in een hotel. De laatste &km alleen maar bergop daar begon ik te merken dat de energie vandaag opraakte. Was koud en nat maar we hebben het weer gedaan. Best tevreden over mezelf. Morgen geen regen en iets warmer. Morgen een korte route 60km tot Dyon denk dat ik een rustdag in Las. Op deze etappes zie je dat Frankrijk wel erg achter is oude auto's onverzorgde boeren bedrijven. Zoals bij ons 30jar terug . Ik kwam 3boeren tegen de een liep nog krommer dan de ander . Zo dat was het voor vandaag. Groetjes Haij ps weinig foto's maar All bos en gras vinden jullie ook niets aan

  • 24 Mei 2016 - 00:12

    Jos:

    Hallo Haij. Weej maar haoppe det ze neet naat zouws waere, helaas hebbe de kaerse beej ut kapelke van Genuuje neet geholpe. Maks waal leuke verslage van de reis zoe det weej zelfs thoes mei kenne geneette.Ik blief het onverstelbaar knap vinden wats dich duis.Doow mos allein effe de vlag van Mali verandere want zoe wiet zaol ze toch neet gaon, of waal.We volge dich iddere daag dus we wachte weer op dien volgende verslaag. Geneet der nog volop van, en we wachte op nog wat foto's. Groetjes Ine en Jos

  • 24 Mei 2016 - 11:09

    Gijs:

    Hey vaders,

    Zoals Jos al schrijft is het erg leuk om alles te kunnen volgen, maar we bellen en appen/sms ook nog dagelijks.
    Je bent echt heel goed bezig! Regen onderweg is zeker niet leuk, maar ook dat hoort bij het avontuur en straks komt het goede weer.
    Met een beetje geluk zit je vandaag over de helft, super knap.
    Plan inderdaad maar een rustdag in of misschien twee, over 146 km beginnen de "echte "bergen en nu dus nog genieten van het redelijke vlakke stuk, daarna zal het 250 km op en af gaan en daar moet je echt de tijd voor nemen en van genieten.
    Fiets ze en tot snel.

    Gr. Gijs

  • 24 Mei 2016 - 12:44

    Toos:

    Ha Haij! Deep respek veur WAO ze mei bezig bis! Ik heb toch ech veur dich de zon besteld! Geheid det ze die snel weer zuus! Ik hald der vaan wie ze dien verhuilkes schriefs, precies wie ze praote! Haha! Ik kin mich veurstelle det ze Aaf en toe genne km meer kins zeen en allein maar haops det achter enne dieke baum enne frietkraam, pizzeria, kebab of gewoen Marijke EUR keuke opduikt! Blief dae haop halde, Daan bis ze neet zoe met de afstand bezig! Wins dich enne gooie daag vandaag en weit det ik aan dich dink! Bin nog steeds beej MarkenBecci!

  • 24 Mei 2016 - 13:43

    Tiny:

    Na regen komt zonneschijn!
    Hier is het weer droog, hopelijk geldt dat voor jou ook, fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat, maar het venijn zit dus in de staart volgens Gijs! Maar als je veel berg op moet, dan ga je gelukkig ook weer berg af, succes en rustig aan!

  • 24 Mei 2016 - 17:38

    Marij:

    Ha sies,
    Ja er zijn dagen dat het goed gaat en dagen dat het niet meevald.Troost je die zijn hier in Nederland ook.En fijn dat Finn je het armbandje van opa koffie jou gegeven heeft.Je zei tegen mij dat het geholpen heeft de laatste twee dagen.Dikke knuffel XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mali, Dyonbougou

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2016

haijopfefiets

30 Mei 2016

haijopfefiets

29 Mei 2016

haijopfefiets

28 Mei 2016

haijopdefiets

26 Mei 2016

haijopdefiets
Haij

Actief sinds 10 Mei 2016
Verslag gelezen: 988
Totaal aantal bezoekers 12480

Voorgaande reizen:

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: