haijopdefiets - Reisverslag uit Velden, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu haijopdefiets - Reisverslag uit Velden, Nederland van Haij Janssen - WaarBenJij.nu

haijopdefiets

Door: haij

Blijf op de hoogte en volg Haij

18 Mei 2016 | Nederland, Velden

Hoi allemaal vandaag veel geleerd .Ik heb 3dingen geleerd 1als je berg op fiets dat ook weer bergaf kunt.Alleen ik zag nog 8km naar Namen ging helemaal bergaf prima . Ik in Namen kijy voor te overnachten jeugd herberg 13km verder dus 13km gefietst jeugdherberg vol. Wat nu waar is nog wat in Namen dis terug heerlijk bergaf dezelfde weg . Dus morgen eerst kijken voor overnachtingen en dan fietsen. Weer 135km wel mooi. . Morgen minder . Groetjes Haij.

  • 18 Mei 2016 - 23:20

    Bastiaan:

    Hoi Pap, wel... het gaat vooruit... of.. ook weer achteruit... ach je maakt zo kilometers..Wij in zuid-Frankrijk wensen je al het succes toe en veel sterkte voor deze mooie maar ook zware tocht... we wachten je in Vic-le-Fesq..... Bastiaan Nathalie Maximilien Alexandre

  • 19 Mei 2016 - 00:12

    Bernd:

    Gooije reis morge Haij. Op waeg nao un gereserveerd bed :)

  • 19 Mei 2016 - 08:18

    Bettina:

    Goede morgen Haij,

    Een hele mooie fietstocht gewenst vandaag en hoop dat je een slaap plek hebt geboekt.
    Veel kilometers al achter je.Maar de mooiste komen eraan.
    Succes familie. BENNENK.

  • 19 Mei 2016 - 09:06

    Jos:

    Hallo Haij, doow kens ut beste ein bietje op en neer blieve fietsen, anders bisse vul te vruug op de plaats van bestumming. Met 135 km gemiddelt per daag bisse der binne 9 daag. Doot rustig aan en geneet der van.Groetjes Ine en Jos

  • 19 Mei 2016 - 12:12

    De Sik:

    Ha Haij, volges mich schuut ut al flink op. Amuzeer dich en geneet van de wiënvelde en dito produkte

  • 19 Mei 2016 - 21:45

    Mat:

    Moeije foto's Haij , neet te snel fietse ut is de Giro neet.rustig aan en geneete.moeij reiverslaag trouwes.Gank zoë door.Top

  • 19 Mei 2016 - 21:45

    Toos:

    Ha Haij! Wat laes ik nou toch! Haet en Truuk is ein Joekskrpel! Dao huur ze toch neet beej? Jao Zoë geit det as ze neet vaan teveure boeks! Wet ze nog det ik dich dao veur gewaorschuwd heb? Maar dao heb ze nou niks mier aan! Deep respect veur dien aktie. De hajs ok ut tentje kinne pakke, Schilde km . Enfin, slaop lekker en vuul plezier en ein
    Lekker bedje morgen!

  • 19 Mei 2016 - 22:15

    Haij:

    Ja ging een beetje fout maar maakt niets weer wat geleerd . Jos vandaag wat rustiger gedaan. En Toos als ik geboekt had dan was ik verplicht om zover te fietsen nu bekijk ik het van dag tot dag.

  • 20 Mei 2016 - 19:13

    Theo:

    Leuke schilderijen op je kamer, altijd afgevraagd waar B&B voor staat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Velden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2016

haijopfefiets

30 Mei 2016

haijopfefiets

29 Mei 2016

haijopfefiets

28 Mei 2016

haijopdefiets

26 Mei 2016

haijopdefiets
Haij

Actief sinds 10 Mei 2016
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 12495

Voorgaande reizen:

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: